piątek, 16 października 2015

Kilogramy tłuszczu i jak feniks z popiołów.

Jak widzicie po tytule- udało się dziś nie zawaliłam. Jestem z siebie dumna. Powstałam jak ten feniks z popiołów i więcej nie chce upadać.
Chce jak najszybciej schudnąć. Mam teraz mega motywację. Moja siostra ma nadwagę (ona waży 7 kilo więcej ode mnie) robiła wyniki lekarz kazał jej schudnąć bo ma wysokie prawdopodobieństwo, że jeszcze trochę i cukrzyca. Więc ona poszła do dietetyka i od poniedziałku będzie jeść 1200 kalorii. Chce być lepsza od niej. Mama zawsze to ją chwali ale zobaczy ze ja potrafię lepiej, będę idealna- chuda. W poniedziałek przechodzę na SGD. Owoce będę wliczać chyba ze one przeważą nad bilansem to zaliczę go.
Namówiłam w końcu mamę na wagę. Na początku bałam się na nią wejść. Nie ważyłam się od lipca. I wiecie co? Schudłam 9 kilo. Niby to dużo ale moim zdaniem jest to tylko mała cząstka tego co chce osiągnąć. Teraz w chwilach słabości po prostu mogę stanąć na wadze i zobaczyć tę ogromną liczbę.
Juro jadę do Gdańska na festiwal więc nie będzie posta. Chce teraz już tak trzymać diety nie zamierzam zawalić tylko ze względu na wyjazd.

Bilans:
Ś:  herbata (12) wafel ryżowy (19)
O: ryba (170)
K: Trochę winogron i pół banana (80)
Razem: 281/300


  Trzymajcie się chudo :*



4 komentarze:

  1. 9 kilo! *.* Gratulacje i dalszej determinacji w dążeniu do celu! Moja siostra ma wielką nadwage i powiem szczerze, że boję się, że jak ona zacznie się odchudzać to mnie prześcignie i będzie chudsza.... Argh! Ona ma nadwage a ja myślę jak ją spaś. Coś ze mną nie tak ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans cudowny *.*
    Oby tak dalej a szybko osiągniesz swój cel
    Trzymaj się chudo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem że chcesz schudnąć i na pewno schudniesz. Ale co potem? Myślisz że sgd to dobra dieta? Wszystko pozniej wroci i to z nadwyżką. Doskonale to znam. Już tyle razy na tych okropnych dietach osiagalam cel ale potem wszystko wraca....Trzeba się zmienić na zawsze a nie tylko na kilka tygodni. Wykończysz się tą dietą ale to już twoj wybór.
    Trzymaj się miśka : ****
    Ps. Gratuluje 9 kg!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow 9 kilo gratuluje i podziwiam ! Trzymam kciuki ! :D

    OdpowiedzUsuń