poniedziałek, 21 września 2015

Happy birthday fatty.

Hej. 
Teraz napisze coś co siedziało we mnie od rana jak nie chcesz to nie czytaj :) 

Nadszedł ten dzień moich urodzin. Jak zwykle najgorszy dzień w roku. Dlaczego nikt nigdy o mnie nie pamięta? Moja przyjaciółka od rana do mnie miała jakieś sapy nawet nie wiem o co. Zorientowała się ze mam dziś urodziny tylko dlatego bo albo: dostała powiadomienie na fb albo: usłyszała jak składa mi życzenia koleżanka z klasy. I co zrobiła? Złożyła mi życzenia na Facebooku! Zastawie to bez komentarza... Moje dwie inne przyjaciółki tez oczywiście zapomniały. Moja internetowa przyjaciółka- cisza, a ja co robiłam gdy ona miała 17? Spamowałam do  naszego idola by jej życzenia złożył i wiecie co? Udało się. A moja mama- nawet się dziś słowem do mnie nie odezwała. Wybaczcie ale musiałam to z siebie wyrzucić. Chciałam po prostu żeby ktoś o mnie pamiętał, przytulił mnie i złożył życzenia od serca. Nic więcej.

Zaniedbałam swoją dietę przez ostatnie 3 dni. Nie potrafię się opanować żeby nie zajadać smutków. Jako kara jutro postaram się zrobić głodówkę. Muszę schudnąć, chce być chuda, idealna. Nie che się siebie wstydzić, nie che być obrażana...

Trochę krótko dziś ale nie mam na nic siły. 
Trzymajcie się skarby. 


4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! *przytula*
    Po trochu wiem jak się czujesz, bo na moje urodziny znajome też pisały tylko na fb, a najlapsza przyjaciółka nawet nie. Nic. Słowem się nie odezwała -.- Nienawidze takich ludzi ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Przynajmniej nie jestem sama :( też nienawidzę takich ludzi. Trzymaj się ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego kochana :*
    Spóźnione życzenia ale są :)
    Wiem co czujesz... Tak na prawdę gdyby nie powiadomienia na fb pewne nikt z moich znajomych nie wiedział by, że mam urodziny
    Na twoim miejscu nie robiłabym od razu głodówki..
    Najpierw 200 kcal potem 50-100 i głodówka :)
    Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do siebie :*
    Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Postaram się za Twoją radą nie robić takich głodówek po obżarciu. Też dodałam Twojego :*
      Trzymaj się xd

      Usuń