sobota, 4 lipca 2015

Jak radze sobie z głodem?

   Kolejny post dziś, wow rozpieszczam tego bloga ha ha ha! Często doskwiera mi głód, ale mam sposoby by sobie z nim radzić. Postanowiłam Wam kilka z nich przedstawić:
-Picie kawy: ja jestem jej miłośniczką, mocna kawa z odrobiną mleka i połową łyżeczki cukru. Hamuje uczucie głodu i po prostu ją KOCHAM.
-Ssanie kostek lodu: możecie w ten sposób oszukać organizm. Mając coś w ustach on myśli, że przyjmujecie pokarm. To przecież tylko woda 0 kalorii.
-Tabletki sudafed: brałam je na początku w dawce 4. Pomagały ale mi się skończyły na razie stwierdziłam ze ich nie potrzebuję. To by było dziwne, że niby cały czas mam katar c'nie?
-Papierosy: nie namawiam nikogo do palenia BROŃ BOŻE. W moim przypadku to działa. Spale jednego i już nie jestem głodna. Na dodatek to przyspiesza metabolizm.
-Zajęcie czasu: często jak mi się nudzi jestem głodna. Trzeba o tym zapomnieć! Zająć się czymś. Przejrzeć tt, fb, ig cokolwiek. Można nawet posprzątać. Polecam CZYTANIE. Kocham czytać, wszystko; książki, fanfiction, Wasze blogi. Oglądać filmy to też dobry sposób następnym razem mogę zrobić listę takich najlepszych filmów i seriali, które kocham.
   No więc to chyba tyle. Jak mi się jeszcze przypomną jakieś sposoby to dopiszę. Pa, pa kochane :*

Edit. 
-Mycie zębów: mięta spowoduje, że odechce Wam się jeść
-Żucie gumy
-Picie herbaty (bez cukru oczywiście)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz